Klachtenregeling – Teyler Apotheek – Haarlem

Teyler Apotheek

Teyler Apotheek

Teylerplein 79 2032NB Haarlem Tel:023-5353431 Fax:023-5354887

Welkom bij de Teyler apotheek

Corona maatregelen apotheek:

Kom niet naar de apotheek. Heeft u vragen? Bel de apotheek of stuur ons een e-mail.

Wij willen zo goed mogelijk ons werk blijven doen. Heeft u last van één van onderstaande klachten kom dan NIET naar de apotheek

  • klachten neusverkoudheid
  • hoesten en/keelpijn
  • koorts

We proberen, in overeenstemming met het advies van het RIVM, intermenselijke contacten te vermijden, om de verspreiding van het virus zoveel mogelijk te voorkomen en ons personeel te beschermen. Wij vragen u daarom bij voorkeur NIET in de publieksruimte van de apotheek te komen. Heeft u vragen? Bel de apotheek of stuur ons een e-mail.

Wij zullen de geneesmiddelen afleveren via onze 24-uurs kluis. U kunt uw geneesmiddelen dan afhalen zonder dat u in de apotheek hoeft te komen.

Overige maatregelen:

  • Mocht u toch naar de apotheek komen: Maximaal 2 personen tegelijk in de apotheek
  • Betaling alleen per pin
  • Wacht met ophalen tot u bericht van ons heeft gehad dat uw medicatie klaar staat
  • Overleg zoveel mogelijk telefonisch met ons
  • U kunt niet wachten op het klaarmaken van een recept, u krijgt bericht van ons wanneer het klaar is
  • Doe uw (herhaal)recept in de brievenbus in de hal van de apotheek. Noteer hierop uw e-mail adres en/of telefoonnummer. Wacht tot wij contact met u opnemen
  • Liggen uw geneesmiddelen al klaar in de apotheek? Bel ons om te vragen of we het in de 24-uurs kluis willen leggen of eventueel kunnen bezorgen.

Verder raden wij u af om een grotere medicijnvoorraad in huis te nemen vanwege het coronavirus. Dit kan zorgen voor een toename van medicijntekorten.

Klik hier voor verdere uitleg over de 24-uurs kluis.

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.